peneroka yang mencari ilmu

peneroka yang mencari ilmu

Khamis, 28 Jun 2012

❤❦❦AKU DIA DAN KAMU❦❦❤

aku:kenapa kamu hanya tahu berkata2 kepada aku sedangkan dia,kamu sangat menyayangi dia
dia:kamu,dia ingin keluar jalan2.
kamu:it so kay fine make sure dia hati-hati
aku hanya mengeluh dalam hati merana tanggung sendiri dan aku pasti yang kamu lebih sayang kan dia itu memang tak dapat di nafikan....

kemana saja dia mahu pergi kamu membenarkan saja apa salah dia kamu tidak nampak apa salah aku kamu nampak pula dan aku sudah rasa tidak sanggup menagis dalam hati sedangkan dia bhagia dengan apa yg kamu beri,

selama aku hidup bersama kamu dan dia aku hanya merasa kemanisan kegembiraan hanya sementara setelah pergaduhan tercetus kamu menyalahkan aku semua aku apakah aku tidak berguna pada kamu dan dia tidak mengapa hanya sedikit langkah saja lagi aku akan pergi dan tidk akan menoleh kerna kamu dan dia tidak akan perduli walaupun aku ada kamu dan dia tidak akn perduli lebih baek aku undur diri agar kamu dan dia dapat kecapi kebahagian antara satu sama lain

AKU,DIA DAN KAMU

Tiada ulasan: