peneroka yang mencari ilmu

peneroka yang mencari ilmu

Selasa, 16 April 2013

WANITA TUBUH BERISI LEBIH DISUKAI LELAKI...!!!

Tapi, bagaimana dengan kehidupan sebenar? Bentuk tubuh sepertimana yang sebenarnya disukai oleh lelaki? Benarkah lelaki lebih menyukai wanita kurus? LamanAskmen memberikan jawapan yang mungkin Anda perlukan. 
  • Wanita kurus atau berisi?
Ramai lelaki menyukai sedikit isi pada bahagian payudara wanita dan ramai juga lelaki menyukai kepada bokong yang indah. Perhatikan bagaimana Jennifer Lopez selalu berjaya memikat lelaki tampan seperti bekas kekasihnya, Ben Affleck. Tapi pada hakikatnya, lelaki menyukai tubuh wanita yang sedikit berisi. Bagi mereka, secara visual perkara ini sangat menarik.  
  • Mana yang lelaki sukai?
Setiap bentuk tubuh wanita itu berbeza, dan hasrat lelaki terhadap bentuk tubuh wanita tentunya memiliki perbezaan. Tapi kenyataannya, lelaki mengagumi wanita yang bertubuh lebih berisi. Pasalnya bagi lelaki, wanita tersebut kelihatan lebih “tenang dengan dirinya sendiri”. Satu hal yang penting, lelaki kurang menyukai wanita dengan bentuk tubuh yang gemuk dan nampak bulat. Bagi lelaki, wanita tersebut kelihatan tidak menarik dan sihat.  
  • Lebih berisi, lebih baik
Meskipun ulasan media biasanya menggambarkan wanita yang fit dan kurus, nyatanya banyak wanita yang lebih berisi menjadi kekaguman di mata lelaki.

Contohnya, Renee Zellweger yang seharusnya menjadi cover majalah Bazaar setelah produksi filem “Bridget Jone’s Diary” akhirnya ditolak kerana merasa dia terlalu gemuk. Jadi, sebenarnya medialah yang mendefinasikan wanita bagaimana seharusnya berpenampilan. Ingatlah, kita mempunyai peribadi yang harus menentukan bagaimana kita akan berpenampilan.

Pada ketikanya dulu, Marilyn Monroe juga begitu dipuja lelaki. Lelaki menganggap Marilyn memiliki tubuh sempurna seperti jam pasir dengan ukuran 36-26-36. Kini, ukuran wanita ideal bentuk tubuhnya adalah 34-24-34 namun dengan tambahan isi pada bahagian payudara.

Saat ini, wanita berisi lebih disukai lelaki, seperti bentuk tubuh aktres Kim Kardashian. 
  • Lelaki ingin wanita yang tampak sihat
Wanita yang tampak sihat, lebih diinginkan lelaki. Hal ini yang diinginkan lelaki untuk hubungan jangka panjang. Meskipun media dengan lantangnya melemparkan imej wanita-wanita kurus. Tapi kenyataannya, media hanya memberikan gambaran wanita untuk 2 peratus dari rata-rata bentuk tubuh wanita di dunia nyata. Jadi, kini Anda tahu wanita berisi lebih menarik di mata lelaki

Tiada ulasan: