peneroka yang mencari ilmu

peneroka yang mencari ilmu

Jumaat, 26 April 2013

rinduku padamu sayang

Sayang,
bila jauh dari mu entah mengapa hatiku rasa gusah,
bila jauh dari mu aku merasakan ada jurang antara kita,
entah mengapa hari-hariku terasa amat merindui mu,
bila bertemu aku ingin sekali memelukmu....

Sayang,
rindu ini hanya milik mu,
hanya kepadamu ku utuskan rindu ini,
walaupun cinta kita sering kali di uji,
rindu ini hanya lah untuk mu.

Sayang,
kau tahu bertapa rinduku terhadap mu,
rinduku terhadap mu mengajar aku erti kesabaran,
rinduku terhadap mu mengajar aku erti sebuah pencintaan,
rinduku terhadap mu memberi aku kekuatan untuk tersenyum lagi....


p/s:Ya Allah,jika benar dia yang Kau utuskan untuk meminpin hamba Mu ini Kau kuatkan lagi tali pencintaan kami ini Amin....

Tiada ulasan: