peneroka yang mencari ilmu

peneroka yang mencari ilmu

Ahad, 29 Julai 2012

my twin funny

hahahhaha aq mmpunyai twin mmg tak disangka sebab sifat kita owg sama walaupun tidak lahir dari perut yang sama....Myeico moon kita orang kenal rapat apa bila dia tag pic korea kat aq wah sejak tu kita orang kawan sedih gembira semua aku cter dekat dia walaupun aku dengan dia tidak kenal melalui face to face kami still chat komen2 gomen yg giler2.....seterusnya My brother twin...Akmal Sebudin dia merupakan kawan kepada Meyico Moon aku kenal dengan dia melalui komen Meyico Moon dia juga selalu tag Pic dekat aku adakalanya mereka juga berkongsi video dengan aku bila balik kedah.....aku rasa berteman tanpa melihat wajah lebih baek dari berteman melihat wajah kerna berteman tanpa melihat wajah akan ditipu mahupun tidak tengok pada sikap dia....berteman melihat wajah kadang2 munafik.....
jujur aku kata aku nak sangat teman2 aku tegur aku kalo2 sikap2 aku yang kurang baek....baru itu nama nya teman

Tiada ulasan: